Jófogás - GKI Digital sajtóanyagok

Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben

Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben

A koronavírus-járvány hatásaként jelentősen megnőtt az online vásárlási kedv, így gyorsult az online kiskereskedelmi szektor növekedése is: az év első hat hónapjában az összesített belföldi online forgalom meghaladta a bruttó 355 milliárd forintot, ami közel 35%-os...

bővebben
A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem

A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem

2020. március közepén a koronavírus egyik napról a másikra átrajzolta Európa és Magyarország hétköznapjait. Az emberek nagy részét teljesen felkészületlenül érte, amikor a járvány hazai megjelenésével szinte egyidejűleg a kormány meghirdette a...

bővebben
A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest...

bővebben
Bankkártyahasználati szokások

Bankkártyahasználati szokások

A GKI Digital arra volt kíváncsi mit jelent számunkra a bankkártyahasználat, mennyire nyitottak az online vásárlók a különböző fizetési lehetőségek kapcsán.

bővebben
Több millió termék egyetlen webáruházban

Több millió termék egyetlen webáruházban

A magyar vállalkozások körében is egyre népszerűbbek az online piacterek A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte...

bővebben
Még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket

Még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket

2018-ban a magyar vásárlók több mint 38 milliószor rendeltek online áruházakban. Bár évről évre nő az egy vásárlóra jutó online rendelési gyakoriság, egyre tapasztaltabbak, rutinosabbak vagyunk, fizetéskor még mindig a készpénz dominál – derül ki a GKI Digital és az...

bővebben
Share This