KAPCSOLAT

MADAR Norbert

VEZETŐ TANÁCSADÓ
&
PARTNER
madar@gkid.hu

CSERJÉS-KOPÁNDI Ildikó

ÉRTÉKESÍTÉSI VEZETŐ
&
PARTNER
kopandi@gkid.hu

TIMÁR Szabolcs

ÜGYVEZETŐ
&
PARTNER
timar@gkid.hu

GKID • gkid Research & Consulting Kft.

1082 Budapest, Futó utca 37-45.

E-mail: info@gkid.hu

Sajtó: pr@gkid.hu

IRÁNYMUTATÁS

Segítünk gyorsan változó
piacok megértésében

Iparági elemzések készítése
Piackörképek összeállítása
Szegmensek részletes felmérése
Trendek, folyamatok feltárása

KUTATÁS & ELEMZÉS

Módszertant adunk
az adatalapú kihívásokhoz

Primer adatfelvételek
Adatbányászat, mélyelemzések
Koncepciók validálása
Előrejelző modellek készítése

TANÁCSADÁS

Adatokra alapozva mutatunk
stratégiai irányokat

AS-IS elemzések
Hatástanulmányok
Megvalósíthatósági tanulmányok
Döntéstámogató anyagok

TÁMOGATÁS

Érthetően és látványosan
mutatjuk be az eredményeket

Adatvizualizáció
Bemutatók, workshopok szervezése
Digitális kampányok támogatása
Sajtóanyagok, kiadványok készítése

Az online kereskedelem területén rendszeresen végzünk standard kereslet- és kínálat oldali kutatásokat. A hazai online kiskereskedelem vizsgálatán túl, folyamatosan figyeljünk a nemzetközi és hazai trendeket, összefoglaljuk a legérdekesebb változásokat, valamint vizsgáljuk a makrogazdaság és a nemzetközi piaci környezet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, és az újonnan megjelenő üzleti modelleket is.

Rendszeresen megjelenő kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén. Kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az e-kereskedelmet kiszolgáló logisztika folyamatosan fejlődik. A piac méretének meghatározását, a logisztikai piac szegmentálását logisztikai partnereinkkel együttműködve folyamatosan végezzük.

Az évente megjelenő, az e-kereskedelemhez kapcsolódó logisztikát részletesen bemutató logisztikai körképünk elkészítése mellett egyedi megállapodások keretében támogatjuk partnereinket céljaik elérésében, a szolgáltatási színvonal emelésében. Folyamatos partner és ügyfél-elégedettségi méréseket készítünk a meghatározó logisztikai cégek számára, emellett stratégiai tanácsadással, szolgáltatásfejlesztési ötletek tesztelésével is rendszeresen megbíznak minket.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Rendszeres elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

Folyamatosan szondázzuk a vásárlókat és a piaci trendeket. Saját, idősoros kutatásainkon túl rendszeresen készítünk piacelemzéseket megbízóink számára egy-egy szektorról, szegmensről, támogatva ezzel egy új belépőt vagy éppen egy már piacon levő vállalkozás stratégiai tervezését.

Saját, dinamikus online panelünk segítségével hetente több ezer aktív online vásárlót tudunk elérni, így primer kutatással nagyon gyors választ adni az adott piaccal, szolgáltatással, termékkel kapcsolatosan felmerült kérdésekre, fel tudjuk mérni egy kampány elérését, egy szolgáltatás ismertségét és használatát, a kapcsolódó preferenciákat és az elterjedést akadályozó tényezőket. Kérdőíveinkkel rövid idő alatt akár 3000-5000, az online vásárlókra reprezentatív választ is tudunk gyűjteni, lehetővé téve az adatok demográfiai célcsoportok szerinti szegmentálását és mélyelemzését is.

Share This