Jófogás - GKI Digital sajtóanyagok

62 milliárdos a belföldi online szálláspiac

62 milliárdos a belföldi online szálláspiac

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatást a belföldi szálláshelyek körében, melyből kiderült, hogy tavaly a belföldi szálláspiac forgalmának 68%-át már az online csatornák adták és a közvetített szállásdíj volumene pedig megközelíti a 30 milliárd forintot. A...

bővebben
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik. Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI...

bővebben
Így gyűjtöget a magyar – Napjaink trendi retró eszközei

Így gyűjtöget a magyar – Napjaink trendi retró eszközei

Vajon mi lett a nem is olyan rég még divatos VHS magnóval, vagy a 2000-es évek egyik legmenőbb innovációjával, a diskmannel, és hasonlóan népszerű társaival? A Jófogás és a GKI közös, médiafogyasztási szokásainkat vizsgáló kutatásából többek között arra is fény derül,...

bővebben

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/6/e/6e3e2928-a901-4070-87a0-02c85dc24aa0/gkid.hu/web/wp-content/themes/Divi/epanel/custom_functions.php on line 629
Ezért nem fizetünk online magyarországon – pedig van megoldás az e-commerce-ben!

Ezért nem fizetünk online magyarországon – pedig van megoldás az e-commerce-ben!

Miközben magyarországon még mindig él és virul a készpénz-használat, addig a nemzetközi pénzügyi világ már a bankkártya utáni jövőt tervezi. Itthon dübörög az e-commerce, de vele együtt a készpénz is. Nyakunkon a valós idejű átutalás és a blockchain technológia,...

bővebben
Kik hozzák el az igazi FinTech forradalmat?

Kik hozzák el az igazi FinTech forradalmat?

Világszerte évek óta tart a FinTech láz, ugyanakkor a figyelem legtöbbször olyan diszruptív megoldásokra irányul, melyek  leginkább  csak a bankszektor számára okoznak álmatlan éjszakákat. Ezért nekik kell alapjairól újra gondolniuk az értékajánlatukat, valamint a...

bővebben
Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők – ráadásul a többség inkább már online indul neki az ajándék vadászatnak

Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők – ráadásul a többség inkább már online indul neki az ajándék vadászatnak

Az online kereskedelem térnyerését mi sem mutatja jobban, hogy az internetezők karácsonyi ajándékaikat már elsősorban webáruházakból rendelik. A tavalyi évhez képest idén 12 százalékkal több ajándék kerülhet a webáruházak „polcairól” a karácsonyfa alá. Fejlődik az...

bővebben
A hatékony működés záloga a digitalizáció

A hatékony működés záloga a digitalizáció

A hazai vállalatok vezetői folyamatosan figyelik a digitalizációs technológiák adta lehetőségeket, hiszen külső és belső tényezők egyaránt fejlesztésre motiválják őket – derült ki a Siemens Zrt. megbízásából készült digitalizációs kutatás második fázisából. Több hazai...

bővebben
Dübörög az online szektor

Dübörög az online szektor

Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18%-os bővüléssel zárta – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből. Az előző évek...

bővebben
A pályakezdők álma és a valóság

A pályakezdők álma és a valóság

Nettó 181 ezer forintra vágyik a Z generáció   A Jófogás és a GKI közösen készített egy kutatást a 18-24 éves korosztályról, azaz a mai pályakezdő fiatalokról. A felmérés megdöbbentő eredménye, hogy a munka világával eddig nem találkozó tanulók, hallgatók 57%-a már...

bővebben
Így vélekedik a munkáról a Z generáció

Így vélekedik a munkáról a Z generáció

A külföldi munkát tervezők 20%-a nem beszél idegen nyelvet Az új nemzedék felnőtt, és lassan beszivárog a munkaerőpiacra is. A vágyaik és az elvárásaik még merészebbek, mint az Y generációé voltak, és már a lojalitás is mást jelent a számukra: 70%-uk mindössze egy...

bővebben
22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten

22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten

2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén – derül ki a GKI Digital...

bővebben
2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem

2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem

Tovább bővült a hazai online kiskereskedelem, 2015-ben újabb 16%-os növekedéssel már mintegy 270 milliárd forint értékben vásároltunk terméket a világhálón keresztül. Még mindig a műszaki cikkek a legkeresettebbek, de jelentősen gyarapodott a szépség, egészség és a...

bővebben
Share This