Jófogás - GKI Digital sajtóanyagok

2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem

2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem

Tovább bővült a hazai online kiskereskedelem, 2015-ben újabb 16%-os növekedéssel már mintegy 270 milliárd forint értékben vásároltunk terméket a világhálón keresztül. Még mindig a műszaki cikkek a legkeresettebbek, de jelentősen gyarapodott a szépség, egészség és a...

bővebben
A magyar lakosság nem ismeri a mobilfizetési alkalmazásokat

A magyar lakosság nem ismeri a mobilfizetési alkalmazásokat

Kampányok és ütős ajánlat nélkül a hazai bankok és mobilszolgáltatók elveszíthetik a csatát a Google, az Apple és a Samsung fizetési megoldásaival szemben. Magyarországon alig pár éve jelentek meg az első okostelefonra fejlesztett mobilvásárlási és mobilfizetési...

bővebben
Az online kiskerekedelem számokban 2015

Az online kiskerekedelem számokban 2015

A GKI Digital a tavalyi évhez hasonlóan idén is elkészítette a hazai online kiskereskedelem legfontosabb adatait tartalmazó infografikáját. A feltüntetett adatok a GKI Digital saját, 2015-ben készített vállalati és lakossági felméréseiből származnak. Megváltozott...

bővebben

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /data/6/e/6e3e2928-a901-4070-87a0-02c85dc24aa0/gkid.hu/web/wp-content/themes/Divi/epanel/custom_functions.php on line 629
A mobilfizetés Magyarországon

A mobilfizetés Magyarországon

2002-ben jelent meg Magyarországon az első olyan mobiltelefonra kialakított megoldás, amellyel a pénzügyeinket intézhettük. Az elmúlt 13 évben a mobilfizetésnek számos ága bontakozott ki, ám a parkolási díj mobilon keresztül történő kifizetését leszámítva egyetlen...

bővebben
e-TOP LISTA: A legnagyobb webáruházak listája

e-TOP LISTA: A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital – Magyarországon elsőként – publikálja a magyar piac 1400 aktív webáruháza közül a 10 legnagyobb e-kereskedő rangsorát. Magyarországon elsőként a GKI Digital készített az iparági szereplőkről forgalmi adatok szerinti nyilvános rangsort, így jelenleg a...

bővebben
OKI 2015/II. – 2015 az átadópontok éve lehet Magyarországon

OKI 2015/II. – 2015 az átadópontok éve lehet Magyarországon

Az online kiskereskedelem kapcsán a korábbi évek elemzései rendre a piac növekedéséről és a vásárlók körének bővüléséről szóltak. 2015 végére azonban az online vásárlással első alkalommal találkozók aránya a jelenlegi 12-14%-ról várhatóan egy számjegyűre csökken....

bővebben
Az online vásárlók az átvevőpontokra szavaznak

Az online vásárlók az átvevőpontokra szavaznak

Az átvevőpontok csupán 4 éve jelentek meg a magyar e-kereskedelem piacán, mára viszont a legkedveltebb kézbesítési móddá váltak, ráadásul nem is az árazás mintsem inkább a hálózat elérhetősége, és az átvételi időpont rugalmassága jelenti a siker titkát – derül ki a...

bővebben
Share This