Piackutatási kérdőívek

HÁTTÉR & NYEREMÉNYJÁTÉK

A GKID, mint piackutató és tanácsadó vállalat, immár 10 éve méri és elemzi a magyar internetezők vásárlási, utazási, tartalomfogyasztási szokásait, valamint a lakosság digitális érettségét, mely mára már tetten érhető az élet szinte minden területén, legyen szó vásárlásról, pénzügyekről, médiafogyasztásról, tájékozódási szokásokról, a közösségi média használatáról, vagy épp az utazási szokásokról. Az online megoldások oly mértékben átszőtték mindennapjainkat, hogy mára szinte nincs olyan terület, amellyel kapcsolatban ne lehetne a digitális megoldások jelenlétét és használatát vizsgálni.

2014 óta folyamatosan készítünk lakossági kutatásokat logisztikai és e-kereskedelmi partnereink részére. A vásárlási tranzakciók, vagy épp a rendelések átvétele után vizsgált tapasztalatok a lehető legfrissebb és legpontosabb képet adják az adott vásárlási élményről, pozitívumokról és negatívumokról egyaránt. A visszajelzések kiválóan használhatók a szolgáltatással kapcsolatos elégedettség mérésére, valamint a fejlesztési lehetőségek azonosítására. A kutatásainkat gyakran publikáljuk is, ezeket a GKID híreinél tekintheti meg.

Partnereinknek köszönhetően ezeknél az e-mail megkereséseknél az adott szolgáltatással kapcsolatos elégedettség értékelését követően lehetőségünk van a szolgáltatáshoz szorosan nem kapcsolható, ám a fent említett, vásárlási szokásokat monitorozó témák vonatkozásában is megkérdezni a válaszadókat – természetesen csak abban az esetben, ha a kitöltő személy  tovább lép és folytatja a kérdőív kitöltését. A GKID kérdőíveiben gyűjtött válaszokat kizárólag összesítve értékeljük, személyhez nem kötjük. 

Az Önök értékelései, tapasztalatai alapján részletesebb és pontosabb képet tudunk rajzolni a vásárlói szokásokról, adott témához kapcsolódó lakossági véleményekről, tapasztalatokról, ezért nagyra értékeljük, ha egy-egy szolgáltatás értékelése után még időt szán a GKID aktuális kérdőívének kitöltésére is.

A kérdőíveinkre szánt extra időt egy nyereményjátékkal háláljuk meg kitöltőinknek, minden hónapban vásárlási utalványokat sorsolunk ki a résztvevők között.

NYEREMÉNYEK

(2024. SZEPTEMBER HÓNAPRA – SORSOLÁS IDŐPONTJA: 2024.10.11):

5 db, bruttó 10.000 Ft értékű
online vásárlási utalvány

KÖVETKEZŐ SORSOLÁS
(2024. OKTÓBER HÓNAPRA):

2024. november 6.
szerda

NYERTESEINK
(2024. SZEPTEMBER HÓNAPRA):

1. nyertes – Sütő Zoltán

2. nyertes – Gedei Alexandra

3. nyertes – Kassai Valentin

4. nyertes – Fendt Mari

5. nyertes – Kapcsolatfelvétel alatt

A nyereményük 10 000 Ft értékű alza.hu online vásárlási utalvány!

A nyerteseket e-mail-ben értesítettük!

A Nyereményjátékban azon Magyarországon állandó lakhellyel rendelkező természetes személyek vehetnek részt, akik a GKID által összeállított online kérőív kötelező mezőit hiánytalanul kitöltik, a kérdőív záró blokkjában saját, valós e-mail címet megadnak, a Nyereményjátékban történő részvételhez hozzájárulnak és a jelen Részvételi Feltételeket elfogadják, valamint, a Nyereményjátékban személyes adataik kezeléséhez hozzájárulnak. A részvételi feltételeket a Nyereményjáték szabályzata tartalmazza:

Amennyiben a piackutatási kérdőívekkel kapcsolatban kérdése van, kérjük írjon nekünk az alábbi címre: info@gkid.hu

IRÁNYMUTATÁS

Segítünk gyorsan változó
piacok megértésében

Iparági elemzések készítése
Piackörképek összeállítása
Szegmensek részletes felmérése
Trendek, folyamatok feltárása

KUTATÁS & ELEMZÉS

Módszertant adunk
az adatalapú kihívásokhoz

Primer adatfelvételek
Adatbányászat, mélyelemzések
Koncepciók validálása
Előrejelző modellek készítése

TANÁCSADÁS

Adatokra alapozva mutatunk
stratégiai irányokat

AS-IS elemzések
Hatástanulmányok
Megvalósíthatósági tanulmányok
Döntéstámogató anyagok

TÁMOGATÁS

Érthetően és látványosan
mutatjuk be az eredményeket

Adatvizualizáció
Bemutatók, workshopok szervezése
Digitális kampányok támogatása
Sajtóanyagok, kiadványok készítése

Az online kereskedelem területén rendszeresen végzünk standard kereslet- és kínálat oldali kutatásokat. A hazai online kiskereskedelem vizsgálatán túl, folyamatosan figyeljünk a nemzetközi és hazai trendeket, összefoglaljuk a legérdekesebb változásokat, valamint vizsgáljuk a makrogazdaság és a nemzetközi piaci környezet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, és az újonnan megjelenő üzleti modelleket is.

Rendszeresen megjelenő kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén. Kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az e-kereskedelmet kiszolgáló logisztika folyamatosan fejlődik. A piac méretének meghatározását, a logisztikai piac szegmentálását logisztikai partnereinkkel együttműködve folyamatosan végezzük.

Az évente megjelenő, az e-kereskedelemhez kapcsolódó logisztikát részletesen bemutató logisztikai körképünk elkészítése mellett egyedi megállapodások keretében támogatjuk partnereinket céljaik elérésében, a szolgáltatási színvonal emelésében. Folyamatos partner és ügyfél-elégedettségi méréseket készítünk a meghatározó logisztikai cégek számára, emellett stratégiai tanácsadással, szolgáltatásfejlesztési ötletek tesztelésével is rendszeresen megbíznak minket.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Rendszeres elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

Folyamatosan szondázzuk a vásárlókat és a piaci trendeket. Saját, idősoros kutatásainkon túl rendszeresen készítünk piacelemzéseket megbízóink számára egy-egy szektorról, szegmensről, támogatva ezzel egy új belépőt vagy éppen egy már piacon levő vállalkozás stratégiai tervezését.

Saját, dinamikus online panelünk segítségével hetente több ezer aktív online vásárlót tudunk elérni, így primer kutatással nagyon gyors választ adni az adott piaccal, szolgáltatással, termékkel kapcsolatosan felmerült kérdésekre, fel tudjuk mérni egy kampány elérését, egy szolgáltatás ismertségét és használatát, a kapcsolódó preferenciákat és az elterjedést akadályozó tényezőket. Kérdőíveinkkel rövid idő alatt akár 3000-5000, az online vásárlókra reprezentatív választ is tudunk gyűjteni, lehetővé téve az adatok demográfiai célcsoportok szerinti szegmentálását és mélyelemzését is.

Share This