Oldal kiválasztása

Arcok a cég mögött

A GKID VEZETŐ SZAKÉRTŐI
MADAR Norbert

Vezető tanácsadó & partner

SZAKMAI HÁTTÉR

Okleveles közgazdász, GKID társalapítója és vezető tanácsadója. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális transzformáció.

Munkája során elsősorban stratégiaalkotással, üzleti tervezéssel és projektmenedzsmenttel kapcsolatos feladatok operatív koordinálásáért felel.

Nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása. Konferenciák és szakmai kurzusok rendszeres előadója.

TIMÁR Szabolcs

Ügyvezető & partner

SZAKMAI HÁTTÉR

Okleveles közgazdász, a GKID ügyvezető igazgatója. 18 éve foglalkozik piackutatással, adatelemzéssel, adatvizualizációval és tanácsadással.

Fő szakterületét az információs társadalommal, az ICT szektorral valamint az e-kereskedelmi piaccal összefüggésben végzett – primer adatfelvételen alapuló – elemzési, tanácsadási feladatok jelentik.  10. éve vezeti a cégcsoport online kiskereskedelemmel kapcsolatos kutatásait és adatbányászati projektjeit.

Az irányításával megvalósuló vállalati és lakossági kutatásoknak köszönhetően több webáruház-fejlesztési projektben is részt vett. 2013 óta Szabolcs felel az Európai Unió számára készülő országértékelő jelentések digitális gazdaságról- és társadalomról szóló fejezeteiért.

CSERJÉS-KOPÁNDI Ildikó

Értékesítési igazgató

SZAKMAI HÁTTÉR

2018 szeptembere óta a GKID értékesítési vezetője. Korábban 5 évig értékesítési és marketing igazgatóként  felelt egy hazai futárszolgálat üzletszerzési  és üzletfejlesztési stratégiájáért. Irányítása alatt vált a cég csomagponti megoldása az ország legnépszerűbb – csomagszámban is piacvezető – ilyen jellegű szolgáltatásává.

Naprakész ismeretekkel rendelkezik a dinamikusan fejlődő európai CEP piac működéséről, kihívásairól és lehetőségeiről. Emellett, az elmúlt 20 évben sokrétű tapasztalatot szerezett értékesítési, beszerzési, üzletfejlesztési területeken az FMCG szektorokon belül.

A GKID-nél Ildikó irányítja az értékesítést, emellett szakmai vezetésével készülnek a cég logisztikához és FMCG-hez köthető tanácsadási projektjei.

IRÁNYMUTATÁS

Segítünk gyorsan változó
piacok megértésében

Iparági elemzések készítése
Piackörképek összeállítása
Szegmensek részletes felmérése
Trendek, folyamatok feltárása

KUTATÁS & ELEMZÉS

Módszertant adunk
az adatalapú kihívásokhoz

Primer adatfelvételek
Adatbányászat, mélyelemzések
Koncepciók validálása
Előrejelző modellek készítése

TANÁCSADÁS

Adatokra alapozva mutatunk
stratégiai irányokat

AS-IS elemzések
Hatástanulmányok
Megvalósíthatósági tanulmányok
Döntéstámogató anyagok

TÁMOGATÁS

Érthetően és látványosan
mutatjuk be az eredményeket

Adatvizualizáció
Bemutatók, workshopok szervezése
Digitális kampányok támogatása
Sajtóanyagok, kiadványok készítése

Az online kereskedelem területén rendszeresen végzünk standard kereslet- és kínálat oldali kutatásokat. A hazai online kiskereskedelem vizsgálatán túl, folyamatosan figyeljünk a nemzetközi és hazai trendeket, összefoglaljuk a legérdekesebb változásokat, valamint vizsgáljuk a makrogazdaság és a nemzetközi piaci környezet e-kereskedelemre gyakorolt hatásait, és az újonnan megjelenő üzleti modelleket is.

Rendszeresen megjelenő kutatási eredményeink döntéstámogató anyagként alkalmasak piacra lépés, bővítés, fejlesztés, szegmentálás, célcsoport meghatározás esetén. Kutatásainkat – partnereinkkel együttműködve – rendszeresen használjuk marketing és PR célokra.

Az e-kereskedelmet kiszolgáló logisztika folyamatosan fejlődik. A piac méretének meghatározását, a logisztikai piac szegmentálását logisztikai partnereinkkel együttműködve folyamatosan végezzük.

Az évente megjelenő, az e-kereskedelemhez kapcsolódó logisztikát részletesen bemutató logisztikai körképünk elkészítése mellett egyedi megállapodások keretében támogatjuk partnereinket céljaik elérésében, a szolgáltatási színvonal emelésében. Folyamatos partner és ügyfél-elégedettségi méréseket készítünk a meghatározó logisztikai cégek számára, emellett stratégiai tanácsadással, szolgáltatásfejlesztési ötletek tesztelésével is rendszeresen megbíznak minket.

Az információs társadalom fejlődését az internet napjainkban tapasztalható széleskörű elérése mellett már teljesen más tényezők, hatások alakítják, mint 10 évvel ezelőtt. A nagyon rövid életciklussal megjelenő új technikai eszközök, a hihetetlenül gyors termék- és szolgáltatásfejlesztés dinamikus változásokat generál a lakosság informatikához való hozzáállásában.

Ma már sokkal inkább számít az elérhető szolgáltatások köre és tartalma, mint maga az elérés, miközben az új technikai megoldások észrevétlenül alakítják, fejlesztik az információs társadalmat. Ezen folyamat megfigyelése és elemzése kiemelt fontosságú számunkra, akárcsak a területen tevékenykedő vállalatok szakmai támogatása magas minőségű kutatási, elemzési anyagainkkal.

A médiafogyasztási szokások folyamatos változásának, alakulásának nyomon követése fontos számunkra, hiszen csak így tudjuk megérteni, hogy az új szolgáltatások és eszközök megjelenése miként alakítja át mindennapi életünket jelentős mértékben meghatározó tevékenységeinket.

Rendszeres elemzéseinkben a lakossági kutatások mellett kiemelt figyelmet fordítunk a nemzetközi trendek figyelésére is, hiszen azok hazai megjelenése és elterjedése jól előre jelezhető folyamatok mentén fejti ki hatását a jövőben.

Folyamatosan szondázzuk a vásárlókat és a piaci trendeket. Saját, idősoros kutatásainkon túl rendszeresen készítünk piacelemzéseket megbízóink számára egy-egy szektorról, szegmensről, támogatva ezzel egy új belépőt vagy éppen egy már piacon levő vállalkozás stratégiai tervezését.

Saját, dinamikus online panelünk segítségével hetente több ezer aktív online vásárlót tudunk elérni, így primer kutatással nagyon gyors választ adni az adott piaccal, szolgáltatással, termékkel kapcsolatosan felmerült kérdésekre, fel tudjuk mérni egy kampány elérését, egy szolgáltatás ismertségét és használatát, a kapcsolódó preferenciákat és az elterjedést akadályozó tényezőket. Kérdőíveinkkel rövid idő alatt akár 3000-5000, az online vásárlókra reprezentatív választ is tudunk gyűjteni, lehetővé téve az adatok demográfiai célcsoportok szerinti szegmentálását és mélyelemzését is.

Share This